Onsdag?

Datum: 2012-06-20 ♥ Tid: 18:58:03
Riktigt rolig dag idag faktiskt! På förmiddan red vi ut och på eftermiddan hade vi hoppning. Känner att jag vant mig mer vid henne nu, hon hoppar ju med ryggen och det är jag verkligen inte van med! 
 
Det var fyra hinder, två på sidorna (bredden av banan) och två i mitten som var "snea". Vi hoppade först nummer ett, som stod på kanten, sen svängde vi in på hindret som stog snett och så vidare. Gick jätte bra i slutet tyckte jag! Alma och Yasmine har filmat så kanske lägger in en kort film här :)
 
Här är banan:
3an var oxer, 1an var ett kryss och dom andra två var rätt uppstående.
 

Bilder kan jag ladda upp någon annan dag!
Kommentarer
Postat av: Sofia - Ponnysanning

Bra övning!

Svar: None
fjuzy.blogg.se

2012-06-20 @ 22:58:12
URL: http://ponnysanning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0