Tja..

Datum: 2012-06-08 ♥ Tid: 19:09:50
Känner mig helt tom efter att min katt dött inatt... Efter 8 år kommer han aldrig ligga vid mina fötter på nätterna.. Väcka mig genom att mjaua i mitt ansikte när han vill ut.. Så mycket som känns tomt nu. Har ingen större lust att skriva om detta men ni kan förstå hur jag mår? Min bror - 8/4-2004 - 8/6-2012. Vila i frid. ♥



Studenten idag, grattis till min halvsyrra Caroline! Hoppas du och ni får en kul natt!

Åker upp till stockholm imorgon bitti, shoppa och  student fest på lördag. Åker hem på söndag, vi ska försöka klämma in hööks också, gilla gilla!
Kommentarer
Postat av: Fourpictures - Photography

Fin blogg!

Allt bra med dig? :)



Åh, rip :(

2012-06-08 @ 23:14:32
URL: http://fourpictures.blogg.se/
Postat av: Cornelia & Carolina

sv: sorry för sent svar! :) Tack så mycket! :)

2012-06-08 @ 23:55:29
URL: http://hogbenadressyrteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0