Gästbloggare 1

Datum: 2012-06-18 ♥ Tid: 11:30:00
Hej! Kul att du ska på ridläger, nu ska jag knopa ihop något att skriva om!
-
Mitt namn är Tova Frohm och jag är 14 vårar gammal. Jag har en egen ponny som heter Proud Mary även kallad Mary. Mary är ett 8 årigt sto efter Power Boy, en riktig gångartsponny med hög kapacitet. Om två år satsar vi på SM i dressyr, och kanske kommer vi så högt i hoppningen också. Min fritid går till hästarna, mycket träningar och tävlingar. Tillsammans så tävlar vi i både hoppning,dressyr och ska evetuellt börja med fälttävlan. Det var tänkt att jag skulle gå över till storhäst nu i sommar, vi hade en fantastisk dressyrhäst innan han tyvärr gick bort utav kolik. Han hette Diplomat och var en riktig maffig dressyrhäst med hjärtat på rätt plats. Men nu kommer snart en ny häst hem till oss för tillridning i två år för att sedan köpa ett 2 årigt stoföl med namn Lorelei. Och kommer förmodligen bli min häst för att sedan tävla Junior SM.  Men först och främst inridning och utveckling utav unghäst. Just nu bloggar jag på www.proudmary.blogg.se och där skriver jag om våran utveckling. Rider även flera hästar om dagen och skriver då om varje pass i bloggen. Nu är det sommarlov och all tid går till hästarna. Snart är det fullt upp med tävlingar i både hoppning och dressyr. Efter varje tävling så tar vi med oss det som har gått bra, och siktar framåt. Vi har nu kommit upp till LA.P1 i dressyr och LB inom hoppningen. Och siktar förstås ännu högre inom snar framtid!
-
Hoppas du gillade texten! Ha det bra så länge //MVH Tova på www.proudmary.blogg.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0