Ej läsvärt

Datum: 2012-06-15 ♥ Tid: 21:59:33
Hej hallå!
-
Ikväll har jag bara varit forever alone med en rockring. Dont ask...
Tänkte bada men det var lite för kallt i luften, men imorgon ska det bli årets första dopp i poolen! Apråpå dopp så vill jag ha Dip Dye.. Kärat ner mig lite i det..
Ni borde kunna klicka på bilden, men om du vill att jag tar bort den, mejla.


Apråpå att byta samtalsämne så ska jag umgås med mina vänner nu. På sims alltså.
-
Apråpå Sims, någon som har Gasen i Botten? Är det värt att köpa? Funderar på det..

Apråpå det, stavas verkligen apråpå så?

Fyfan att ni ens läste detta, skriver rubriken som "ej läsvärt" så ni inte ens behöver undra varför jag skriver rubriken sist. Dafuqq am I talking 'bout?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0