Påväg till sommarstugan..

Datum: 2012-06-21 ♥ Tid: 20:30:51
Sitter i bilen på väg till vårt sommarställe nu. Idag så hade vi dressyr på förmiddagen och då övade vi mycket skänkelvikningar. Lärde mig en riktigt viktig sak som jag helt klart kommer ha med mig hela livet!

På eftermiddagen red vi barbacka till vattnet och.plaskade lite! Och så åt vi glass där. Jätte synd att det är slut nu :( både med hästar och nya och gamla kompisar. Men är ap trött och det suger att blogga från mobilen så orkar inte skriva mer...

Går såklart inte att lägga in bilder heller!
Kommentarer
Postat av: Alma

Vad lärde du dig? :)

Svar: En småsak, men att jag trycker upp knäna i alla gångarter, och speciellt i arbetstraven så får man mycket bättre sits när man trycker ner typ, lite svårt att förklara :)
fjuzy.blogg.se

2012-06-23 @ 08:36:30
URL: http://almasundqvists.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0